Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 147 гори масло ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ок като имаш друго мнение, може да го споделиш на питащия, не да пишеш контри от по една дума на мой цитат и да ме вкарваш в диалози.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      Спорите за относителни неща, на едно чирпанско дупе колата му гореше по литър и нещо на 4-5стотин км, заради кофти гарнитура на всмук колектори, маслото от вариаторните канали минаваше през гарнитурата, човека мина през пълен основен ремонт заради тва, и беше дигнал ръце, щото след смяна на сичко, разхода продължи, чиста случайност беше че се бях облегнал на колата под ъгъл под който при свалени пластм колектори видях омаслените алумин преходници......
      Мое да гори от много неща, лошото е че тука във форума никой не може да му каже категорично, добър майстор може с преглед на място, другото е лафче само....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Спорите за относителни неща, на едно чирпанско дупе колата му гореше по литър и нещо на 4-5стотин км, заради кофти гарнитура на всмук колектори, маслото от вариаторните канали минаваше през гарнитурата, човека мина през пълен основен ремонт заради тва, и беше дигнал ръце, щото след смяна на сичко, разхода продължи, чиста случайност беше че се бях облегнал на колата под ъгъл под който при свалени пластм колектори видях омаслените алумин преходници......
        Мое да гори от много неща, лошото е че тука във форума никой не може да му каже категорично, добър майстор може с преглед на място, другото е лафче само....
        Това се опитвам и аз да кажа, няма как някои да напише нещо и веднага изскача друг, мята боба и 80% това е. Питам нещо колегата той се засяга че се заяждам с него. А кажи са ква е тая работа. Понякога имам чувството че тука е предаването ясновидци
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #19
          Хаха добре, мир. Процентите са неангажиращи! Все пак колегата ако реши да отваря - да сподели после ..
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            Хихи не подкачайте Чистача на тема - "Горене на масло", че там е чувствителен Опита (не моя) показва, че 16в горят масло в повечето случаи от сегменти, а 8в от гумичките на клапаните
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Ти май имаше някакво питане скоро, защо капе масло от изпускателния колектор или бъркам
              Бъркаш се, питах дали му се е случвало да има теч от шпилката на тръбата за антифриза която е над колектора защото там беше омазнено. Така и не разбрах от къде.
              Last edited by oem; d.m.y г., 02:24.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                добре де , все пак от каде трябва да се започне ?

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от KaloianIvanov Покажи съобщение
                  добре де , все пак от каде трябва да се започне ?
                  Такива ремонти винаги се започват с намирането на свестен майстор От там нататък не ти трябват нито акъли нито мнения.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #24
                    зада намериш свестен майстор ти трябва много късмет .
                    мисълта ми е да постигнем максимални резултати с минимални средства . искам да разбера от какво мойе да е и да видя какво мога да направя , а вече ако е мн сложно - майстор . ръцете не са ми завряни отзад , просто ми трябва посока която да тръгна

                    Comment


                    • #25
                      Измери компресията на студен мотор. После на загрял. Провери кога изпушва от зад. Когато задържиш в средни обороти (4000к) и изфорсираш рязко. След като върнеш газта ли изпушва или по време на ускорението?

                      Пробвай първо с гумичките. Смени гумичките без да сваляш главата. Ако ще я сваляш сменяй и сегментите. Не са чак толкова скъпи.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        мерих я на студен мотор. изпушва леко само когато е студена , като и дадеш повечко газ

                        Comment


                        • #27
                          Какво синкав дим или? и само на студен мотор ли?
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #28
                            Това, че имаш 14.6 компресия значи че имаш масло в цилиндъра. То няма от къде да дойде толкова много ако е от картера, че да ти направи такава компресия. Пробвай първо с гумичките. Още повече, че само сутрин изпушва.

                            Също обаче не е задължително и че щом има компресия масления сегмент да не е спекъл. Стария и ефикасен метод с газ за горене може да помогне ако това ти е проблема.

                            И все пак ако отваряш мотора сменяй на ред
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              кажи това с газта , белким се оправи . защото ако е за сегменти незнам какво ще правя

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от KaloianIvanov Покажи съобщение
                                кажи това с газта , белким се оправи . защото ако е за сегменти незнам какво ще правя
                                аз знам какво ще правиш ако са сегменти и това упражнение не е много готино
                                sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

                                Comment

                                Working...
                                X